Nog een week tot Tanzania!

12 september 2017 - Wageningen, Nederland

Lieve allemaal!

Daar ben ik weer! Nu ik weer bijna op reis ga leek het me goed om mijn blog er weer bij te pakken. Stapje voor stapje kom ik weer dichterbij mijn vertrek.
Over een week (19 september) is het zover en ga ik voor mijn thesis naar Tanzania. Ik vlieg met een studiegenoot naar de Kilimanjaro waar ik ongeveer een week zal verblijven in Arusha. Daar ontmoet ik mijn begeleider en daarna reis ik door naar het zuiden van het land. Wat ik precies ga doen ga ik hier niet uitleggen maar wat wel leuk is om te weten is dat ik daar in de community verblijf waar ik onderzoek naar doe. Dat wordt dus heel basic leven en ik kan ook niets beloven over hoe vaak ik een blog ga posten maar ik hoop jullie op de hoogte te houden. Voor de mensen die mijn voorbereidingen al een beetje hebben gevolgd, goed nieuws! Ik heb vandaag bevestiging gehad van de boeking van mijn vliegticket! Als het goed is volgt het ticket zelf morgen en dat is toch wel fijn.
Verder verzamel ik de laatste dingen en heb ik een wakawaka gekocht, een noodkuur malariapillen verkregen, ga ik nog een cholera stempel halen en schrijf ik nog even mijn proposal af! Drukdrukdruk dus en tussendoor nog vrienden zien en roosters maken voor de Wereldwinkelstand tijdens de buren voor buren dag van de Bethlehemkerk komend weekend. Kom vooral allemaal langs om mij gedag te zeggen en wat te kopen ter support van eerlijke handel.

Als jullie nog tips hebben voor Tanzania hoor ik die graag! Tot snel!

Knuffel!
Katinka

Dear Everybody!

Here I am again! As I am about to travel to Tanzania in about a week time I thought it would be nice to start my blog again. Step by step I am getting closer to my departure.
In a week (at 19 September) I will fly to Tanzania for the field work of my master thesis. Together with a classmate I will fly to the Kilimanjaro where we will stay in Arusha for about a week to meet my supervisor. Fredeik will stay there and I wil travel to the south of the country to stay in a community and do my field work. This wil be basic and I cannot promise anything about my blogs. For the people that have followed my preparations.. my flight is booked and hopefully I will get my tickets tomorrow. Last preparations are started and tomorrow I will finish my proposal. Busy last week but looking forward as well!

Hugs!
Katinka

1. Annelene:
    12 september 2017
    Wat ga je weer een mooi en ook spannend avontuur aan. Ik support je, ja ook door kritische vragen te stellen en door niet te vervallen in adviezen. Zo trots op hoe jij jouw pad gaat en dat je aan het zoeken bent waar jij een bijdrage aan een mooiere wereld kan leveren. Water zo van levensbelang..oh dan komt er toch nog een advies zorg goed voor jezelf en ja precies...drink zelf ook genoeg water haha. Heerlijk om komend weekend met jou voor de wereldwinkel te verkopen met de jongeren van onze kerk...eigenlijk vooral voor onze verre buren, die mooie producten maken en verbouwen bij de BUREN VOOR BUREN dag. Als van Buuren heb je wel erg veel en verrre buren ;-) . Jij gaat met een groot Godsvertrouwen op stap, daarin lijken we in de manier wat te verschillen, toch staan we voor veel dezelfde waarden, geloof en vertrouwen. Al ben je daar misschien alleen en zal je voor uitdagingen komen te staan, je weet je gedragen. En fijn dat je ons zo veel mogelijk op de hoogte gaat houden. Hele mooie reis en kom terug met een schat aan ervaringen..en je onderzoeksgegevens haha. Liefs van een van je grootste fans
  2. Paul-Dirk:
    12 september 2017
    Fijn dat je weer een blog gaat bijhouden.
  3. O.van Buuren -Eering:
    We gaan het weer volgen